Brev:
Forstoppelse og sveskemos
23. september 2009
Alder:
5 mdr.
Forstoppelse og sveskemos
Hej igen Helen!
Jeg vil bare lige skrive, at Rosa de sidste dage er blevet rigtig god til at drikke af kop og jeg er derfor begyndt at tilbyde hende MME i den og det går fint. Hun drikker vel ca. 50 ml. sammen med måltidet, som p.t. er knapt 1 dl. grød/mos 2 gange dagligt.
Det er stadig ikke helt godt med maven. Hun har afførring ca. hver 2. dag og det er ret hårde pølser.
Modermælkserstatning af flaske afviser hun fortsat (det meste af døgnet).
Jeg har tænkt lidt på, om jeg mon kan tilsætte lidt sveskemos til hendes grød? Eller er det først fra 6 mdr? Jeg kan ikke rigtig huske det...
Med venlig hilsen
Rosas mor